Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
wypożyczone
(6)
dostępne
(3)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(1)
Tarnów multimedia
(1)
Tarnów czytelnia
(1)
Bochnia wypożyczalnia
(4)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(2)
Autor
Bala Agnieszka
(6)
Wianecka Elżbieta
(2)
Bubula Anna
(1)
Kowalcze-Filar Iwona
(1)
Makola Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
nieokreślony (s.l.)
(6)
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Autyzm
(2)
Dziecko
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Alalia
(1)
Czytanie
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry logiczne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kształcenie
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie
(1)
Pamięć
(1)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(1)
Spostrzeganie
(1)
Wzrok
(1)
Zabawy edukacyjne
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zespół Downa
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Symultaniczne i Sekwencyjne Strategie Uczenia się)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31 302 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31 303 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31 304 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.05.2024)
Książka
W koszyku
Podstawowe zasady zachowań społecznych [Pomoce dydaktyczne] / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, 2017. - Teka (40 stron, [40] kart luzem) : ilustracje ; 30 cm.
Karty pracy jak i Zeszyt ćwiczeń Podstawowe zasady zachowań społecznych zawierają pewną propozycję poznania prawidłowych wzorców zachowania w określonej sytuacji, nakazów i zakazów stosowanych wobec zachowania w konkretnej sytuacji społecznej. Można je też wykorzystać do treningu modyfikowania zachowań. Ćwiczenia te rozwijają umiejętności rozumienia ludzi, ich emocji i zachowań, kształtują naprzemienność relacji, uczą zachowań właściwych dla danej sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110 994 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka czytania jest jednym z podstawowych elementów stymulujących całościowy rozwój dziecka. Dzięki niej dziecko rozumie świat, mówi o nim, o swoich odczuciach, potrzebach.Elementarz rozwijający komunikację wraz z Zeszytem ćwiczeń skierowany jest do wszystkich dzieci. Jest to doskonała pomoc dla dzieci z zaburzeniami rozwoju funkcji poznawczych jak i dla tych, które chcą rozwijać umiejętności czytania prostymi metodami. Formuła zestawu Elementarz wraz z Zeszytem ćwiczeń pozwala także uczyć komunikacji dzieci autystyczne i z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.W pakiecie zastosowana jest Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania(R) opierająca się na stymulacji prawej i lewej półkuli mózgu.Kolejność pojawiających się sylab w elementarzu jest zgodna z kolejnością pojawiających się sylab w rozwoju dziecka. Zastosowanie wyrazów globalnych ma pomóc w dalszym procesie czytania i formułowania prostych zdań. Aby uzyskać lepszą koncentrację dziecka, teksty napisane są czcionką bezszeryfową, a sylaby umieszczane są na silnie skontrastowanym tle, naprzemiennie białe sylaby czarne tło, czarne sylaby białe tło.Ćwiczenia zawarte w Elementarzu pomagają rozwijać rozumienie pojedynczych wyrazów, zdań, przeczytanych samodzielnie. Wspierają komunikację na podstawowym poziomie. Zeszyt ćwiczeń pomoże dziecku zdobywać wiedzę o świecie i ją systematyzować. Zadania w nim pomogą uczyć się wykorzystywać język, tłumaczyć znaczenie słów, zjawisk, przetwarzać informacje, analizować wydarzenia, wyodrębniać centralny element wydarzenia i jego znaczenie.Elementarz rozwijający komunikację wraz z Zeszytem ćwiczeń ma być przede wszystkim pomocą i wskazówką dla rodziców, terapeutów w pracy z dziećmi z zaburzeniem rozwoju.Elementarz rozwijający komunikację oraz Zeszyt ćwiczeń może być wykorzystany przez nauczyciela nauczania przedszkolnego, który w skuteczny sposób chce nauczyć czytać dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 126 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 10 693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pytam i odpowiadam : karty ćwiczeń / Elżbieta Wianecka. - Kraków : Wydawnictwo "Arson", 2020. - 20 kart, 80 etykietek+broszura+ teka : kolorowe ilustracje ; 30 cm + 5 woreczków z kartonikami z napisami.
Program „Pytam i odpowiadam” z serii „Karty ćwiczeń” przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej. W szczególności dla dzieci z: • autyzmem, • Zespołem Aspergera, • Zespołem Downa, • alalią, • afazją, • z obniżeniem sprawności intelektualnej, • z porażeniem mózgowym, • opóźnionym rozwojem mowy, • SLI, • centralnymi zaburzeniami słuchu. Warunkiem kształtowania się umiejętności samodzielnego budowania zdań gramatycznie poprawnych jest rozumienie pytań, a potem ich użycie w różnych sytuacjach komunikacyjnych. Etykietki z odpowiedziami na pytania umożliwiają efektywne uczenie się w działaniu, a jednoznaczne ilustracje pozwolą uczącemu się dziecku zrozumieć treść zdań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 891 (1 egz.)
(dostępność ok. 08.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej